piątek, 28 grudnia 2012

Abs


Facet musi być wysportowany, a co innego działa na kobiety tak jak seksownie umięśniony brzusio?
Dlatego zaczynam teraz mój krótki wywód na temat różnych systemów ćwiczeń na mięśnie brzucha, oraz metod, które pozwolą Wam osiągnąć wymarzony sześciopak.
Ostatnimi laty wielką popularnością szczyci się Aerobiczna Szóstka Weidera. Niestety w mojej skromnej opinii jest ona co najmniej średnia. Dlaczego?
Powód jest prosty, ukończenie A6W nie daje jakiś wspaniałych efektów, za to dają we znaki plecy i kręgosłup. Co prawda, wiem, że wykonywałem te ćwiczenia 2 lata temu, jednak niesmak pozostał we mnie nadal.
Systemem, który mogę polecić z czystym sercem jest ABS II. Niestety musicie sobie zakupić drążek (do ściany/sufitu, gdyż rozporowe do framugi drzwi nie dają możliwości pełnego zwisu), aby wykonywać te ćwiczenia, jednak uwierzcie mi na słowo, naprawdę warto.
Wszystko jest pięknie pogrupowane na poziomy zaawansowania i myślę, że już na 3 czy też 4 są świetne efekty : )
Ostatnia genialna metoda to rzekomy trening Lebrona Jamesa, który znajdziecie pod tym linkiem na YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=KYerbk1LuNE
Dodam od siebie, że ustrojstwo daje niezły wycisk i chyba nabawiłem się po tym przepukliny. Ale czego się nie robi dla piękna i dobrego samopoczucia.
            Pamiętajcie oprócz tego, że bieganie to podstawa. Masz sadełko? Ja tego problemu na szczęście jeszcze nie miałem, jednak dosyć często biegam, a swego czasu „trenując” wioślarstwo miałem styczność ze złowieszczą maszyną – ergometrem. To jest prawdziwy wycisk panowie i spalenie tłuszczu na tym urządzeniu jest nieuniknione.

4 komentarze:

  1. A ja tam wolę mężczyzn z takim małym sadełkiem :) chłop to ma być chłop ;) ale za duży też niedobry :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia upodobania, ale widoczny zarys mięśni brzucha, ramion, klatki jest ważny, bo oznacza to tyle, że facet jest wysportowany i dba o siebie. A jak ktoś nie umie zadbać o siebie, to nikłe szanse, że zadba też o dziewczynę :)
      Oczywiście facet nie ma mieć 45 cm "na łapie" i innych tego typu udziwnień (fuj).
      Jednak atletyczna sylwetka to atletyczna sylwetka i podoba się WIĘKSZOŚCI kobiet :)

      Usuń
    2. Ile osób tyle opinii. Nie uważam by WIĘKSZOŚĆ kobiet lubiła atletyczną sylwetkę. Bazując na własnym doświadczeniu. Na zdjęciu być może, ale tak na co dzień? Szczerze wątpię :)

      I jeśli można - niesmak* ;)

      Usuń
    3. A dziękuje, ten brak czasu i pisanie na szybkiego :)
      Moja opinia jest taka, że facet ma być zadbany i koniec kropka!
      Dlatego, że świadczy to o jego zaradności. A znowu jak przesadzi z siłownią czy też innymi aktywnościami i "dopakuje" tak, że wygląda na wielkiego "steryda", to oznacza tyle, że nic innego poza tą siłownią nie robi. Co świadczy o nim jeszcze bardziej negatywnie, niż gdyby nic nie robił.

      Usuń