wtorek, 25 grudnia 2012

Zaczynamy




            Początki podobno z reguły są trudne, ale kto powiedział, że nie mogą być przyjemne. Właśnie wróciłem z owocnej randki z cudowną dziewczyną, którą udało mi się poznać na mieście. W drodze powrotnej od niej, natchnęła mnie myśl, a mianowicie czemu by nie zacząć pisać własnego BLOGA?
No dobrze, tylko o jakiej tematyce? O tej, która mnie interesuje? A może o takiej, która zainteresuje innych?
Cóż wydaje mi się, że odpowiedź na oba pytania jest taka sama – KOBIETY. To jest to co faceci lubią najbardziej (owszem nie wszyscy …). 
Jednak jeżeli chcesz naprawdę mieć dużo kobiet, to trzeba rozszerzyć to pojęcie o takie jak: uwodzenie, rozwój osobisty, moda, sport (sylwetka atlety).
            Nieważne czy chcesz mieć istny harem, czy też może wolisz żyć w monogamii, ten blog na pewno Ci pomoże w osiągnięciu celu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz